czwartek, 1 stycznia 2015

Cykliczne kolorki u Danutki -Styczeń

Dzień doberek!


  Wraz z  Nowym Rokiem 2015 jeszcze raz składam wszystkim życzenia ,aby ten  rok był jeszcze lepszy niż  miniony,aby spełniały się najskrytsze marzenia    a praca twórcza sprawiała Wam  ogromną radość ,pobudzała  kreatywność i dawała ogromną satysfakcję .



Kochani mam nadzieję ,że wszyscy bawiliście się świetnie w sylwestrową noc i wypoczęci wrócicie do dalszej pracy ,obowiązków i blogowania.

Dziś jest 1 stycznia,czyli czas na nowy kolor w cyklicznej zabawie.
Zdaję sobie sprawę,że po całonocnej zabawie sylwestrowej  nie jedna z Was nie ma głowy do niczego,ale może już jutro będzie ktoś chętny kto  zabierze się do solidnego myślenia i działania .

W 2014 r nie udało nam się dojść do magicznej 100,ale może w tym uda się osiągnąć taki cel,czego życzę Wam i sobie samej.
Także kochani zapraszamy do zabawy nowe osoby,pokazujmy i jak potrafi się świetnie bawić każda Artystka-Kolorystka.

Tym razem to nie ja jestem pomysłodawcą nowego koloru,ale Ela,która dostała ode mnie w nagrodę takie zadanie.
Kochana spisałaś się świetnie,sama wiesz,że tak łatwo nie było i w ostatniej chwili udało nam się z banerkiem.Dlatego kochana dziękuję Ci bardzo za trud i poświęcony czas  ,a niewielki upominek w odpowiednim czasie do Ciebie oczywiście pojedzie.

Ale zanim napiszę ogólne zasady i zdradzę banerek przygotowany przez Elę kilka słów odnośnie koloru jaki nam wyznacza w tym miesiącu Elunia a jest nim niebieski i jego różne odcienie.

Nie będę Was zanudzać historią powstawania nazwy tego  koloru  ,ani innymi wiadomościami z Wikipedii,bo to każdy może sobie wyszukać i poczytać.
Przypomnijmy sobie tylko najważniejsze    odmiany  koloru niebieskiego,aby nikt potem nie miał wątpliwości 
-niebieski
-błękit królewski
-błękit paryski,pruski,Thenarda,Turnbulla
-chabrowy,
-kobaltowy,
-morski
-lazurowy
-modry
-ultramaryna
-szafirowy
-granatowy itp.

Poza tym  warto przypomnieć znane   powiedzenia,cytaty  związane z tym kolorem 

-błękitna krew
-myśleć o niebieskich migdałach
-niebieski ptak
-oczy niebieskie ,życie królewskie
-cienka niebieska linia 

A jaki jest ten kolor niebieski ?
Ano taki co pobudza wyobraźnię ,działa ożywczo na umysł i skłania do twórczego myślenia.
Info zapisane niebieską czcionką łatwiej zapamiętać ,a w testach  badających kreatywność najlepiej wypadają osoby,które korzystają z monitorów z niebieskim tłem.
Warto więc jak znany Dyzio Marzyciel z wiersza Juliana Tuwima  położyć się na zielonej łące i przyglądać się błękitnemu niebu-może to zaowocuje genialnym pomysłem.



A może chcecie wiedzieć dlaczego niebo jest niebieskie ?
Widziane z kosmosu niebo ma czarny kolor. Dlaczego dla nas jest niebieskie? Słońce emituje białe światło, które przechodząc przez ziemską atmosferę, załamuje się na cząsteczkach gazów i rozszczepia na różne kolory. Najsilniejszemu załamaniu ulegają krótkie fale świetlne, które mają barwy fioletowo-niebieskie i to one stają się najbardziej widoczne dla naszych oczu. Niebo wydaje się tym bardziej błękitne, im mniej jest zanieczyszczeń w atmosferze. Dlatego wysoko w górach, gdzie powietrze jest krystalicznie czyste, możemy podziwiać intensywnie niebieskie barwy

A tak poważnie to mam odpowiedź bardzo krótką i obrazkową na to pytanie  i taka nam rękodzielnikom powinna wystarczyć,bo po co wnikać te wszystkie prawa fizyczne itd.




Natomiast, gdyby ktoś miała ochotę dowiedzieć się jakimi   to osobami są te  wybierające najczęściej kolor niebieski to donoszę ,że :
- charakteryzują się kreatywnością  i twórczym umysłem ,
-są zaradne i potrafiące łączyć teorię z praktyką 
-wybierają zawsze spokojne otoczenie 

Poza tym udowodniono,że kolor niebieski jest dobry dla nadciśnieniowców, bo obniża ciśnienie krwi

I to w bardzo dużym skrócie jeśli chodzi  o część teoretyczną,którą i tak wiele osób omija szerokim łukiem .

Przechodzę więc do konkretów i ogólnych zasad.

1.Cały regulamin zabawy znajduje się jak zawsze tutaj ,więc osoby biorące udział po raz pierwszy proszę się z nim dobrze zapoznać i przestrzegać ,aby nie dopadła Was niespodziewana dyskwalifikacja .
2.Chęć udziału w zabawie wyrażacie w postaci komentarza pod tym postem .
3.Zabawa potrwa od 1 do 31 stycznia 2015 do godz.23:55
4.Praca ma zawierać min.50% koloru niebieskiego(mogą być różne jego odcienie) oraz do wyboru pozostałe 5o % lub mniej mogą stanowić kolory  :
-biały
lub 
-czerwony  
albo 
-czarny
Jednym słowem mają powstać prace min
 50% niebieskiego do max. 50% wybrany spośród 3 (w tym  dopuszczalne jest 5-10% na dowolny kolor )
-niebiesko-czerwone ,
-niebiesko-białe 
lub 
-niebiesko-czarne
Wybór oczywiście należy do Was.
Jakby co wszelkie petycje i pretensje proszę kierować do Elci ,która nam to tak zorganizowała haha:)

5.Banerek do pobrania  dla Was wygląda tym razem tak 




6.Jak w każdym miesiącu wspominamy o upodobaniach do wybranego koloru.
7.Linkujecie swoje prace wrzucając żabie na pożarcie .
8.Życzę miłej zabawy 


Jeszcze tylko kilka ciekawych inspiracji dla Was znalezionych w sieci :

niebiesko-białe





niebiesko-czerwone






niebiesko-czarne 






I to tyle jeśli chodzi o styczniową zabawę.
Teraz zakasajmy rękawy i twórzmy nasze cudeńka !!!!!!!
A wiem na 100% ,że potrafimy nie jednego zaskoczyć .

POWODZENIA :)

Danutka:)))

ZANIM DODASZ LINK ZAPOZNAJ SIĘ DOBRZE Z REGULAMINEM KLIKAJĄC








138 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku kochana ci życzę -zdrowia, szcześcia pomyślności , zero zmartwień mnóstwo uśmiechu i pogody ducha - Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie Danusiu również wszystkiego dobrego na Nowy Rok i samych tworczych pomysłów;)

    A co do koloru, to..... w końcu! NIEBIESKI (HUUURRRRAAA), doczekałam się i od razu bez żadnego namysłu się zapisuję, bo czekałam na ten kolorek od samego początku;)

    Tylko mam pytanko, czy to musi być koniecznie 50/50 czy jak będzie tego niebieskiego więcej to też będzie dobrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu wczytaj się kochana bardziej z wytyczne ,niebieskiego min 50%,nie musi być pół na pół .
      POzdrawiam :)

      Usuń
    2. No widzisz jaka gapa ze mnie heh;) a przecież czytałam to, tylko chyba gdzieś indziej myślami byłam;)
      Ale dziękuję, że mnie oświeciłaś;)))

      Usuń
  3. Cudny kolorek, mój ulubiony, a ja wczoraj opublikowałam niebieską sukienkę ale coś tam znów wymyślę, pozdrawiam nowo-rocznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jest mój drugi (zaraz po czarnym) ulubiony kolor, i już mam pomysła i chyba zaraz zacznę go realizować, a co tam. W nowym roku mam dużo zapału i ochoty do twórczej pracy, przynajmniej na razie a jak będzie dalej to się okaże :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu ja Tobie też jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego.Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku kochana ci życzę -zdrowia, szcześcia pomyślności , zero zmartwień mnóstwo uśmiechu i pogody ducha - Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, Tobie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)
    Do zabawy oczywiście się zgłaszam, tym bardziej, że to mój ulubiony kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwego Nowego Roku !!!!
    Widzę, że w pełni kreatywnie go zaczynasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały kolor i jego połączenia.
    No to Gosieńka, ma problem, bo taką pracę na koniec roku opublikowała; wykrakała sobie.
    Oczywiście biorę udział, jeszcze tylko przemyślę połączenia i działam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uuuu, tyle napisałam i za wcześnie coś kliknęłam - znikło:(:(:(
    Miałam sobie odpuścić styczeń, bo koniec półrocza (papiery, rady, zebranie, lekcja otwarta i hospitacja, no i choinka szkolna), ale nieeee, niebieskości nie odpuszczę!!! Wszak to mój ulubiony kolorek!!!
    Danuś, zawsze czytam Twoją część teoretyczną, bo piszesz ciekawe rzeczy, a dziś nawet dowiedziałam się wielu faktów o sobie;) Dziękuję:)
    Oczywiście biorę udział;)
    Miłego pierwszego dnia roku i wiele szczęśliwości na cały 2015 rok:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, pierwsza jestem :) Pewnie dlatego, że zabawy nie było, bo chorobowo u nas :/

    Ja również życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku. Dużo zdrówka i osiągnięcia tej wymarzonej kolorkowej setki :)

    Pewnie, że się piszę, jeszcze nie wiem co wymyślę, ale zaczynam już główkować :)

    Pozdrawiam noworocznie :)



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha a ja myślałam, że pierwsza jestem a tutaj już się nazbierałoooo ;)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie własnie obstawiałam niebieski. Pędzę cosik wytworzyć, tylko wariant musze wybrać, tylko który?
    Wyjdzie w praniu. Pozdrawiam Danusiu i szczęścia w Nowym Roku życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem fanką koloru niebieskiego, ale przy takim wyborze jego różnistych odcieni na pewno dam radę - haha :) Zapisuję się oczywiście i idę marzyć o niebieskich migdałach :) No i oczywiście najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wytrzymałam. Musiałam zajrzeć. Danusiu! Kawał roboty wykonałaś. Chylę czoła.
    A jakże, zapisuję się do zabawy. Toż sama wymyśliłam ten kolor, mam nadzieję, że wpasował się w naszą skromną zimę i że nasze KOLORYSTKI poradzą sobie świetnie z tematem.
    Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku 2015

    OdpowiedzUsuń
  16. OOO rany, jaka przemiła niespodzianka!!!! Niebieski to MÓJ KOLOR!!!!!! Oczywiście zgłaszam się do zabawy!
    Czy Ty Danusiu myślisz, że sylwestrowa zabawa przyćmiła styczniowy kolorek??? O strasznie się mylisz. Pierwszą rzeczą po wstaniu z łóżka jest ... sprawdzenie koloru, potem kawa i... aspiryna na ból głowy!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Danusiu w Nowym Roku . Powiem Ci że nie wiem czemu ale się zdziwiałam widząc rano nowy pościki u Ciebie . Myslłam , że odsypiasz Sylwestra i kolorek sie pojawi dopiero po południu. A tu taka niespodzianka. Jednak straszny pracuś z Ciebie , nawet w świeto się nie obijasz.
    Niebiaski - oczywiście jestem jak najbardziej za . Czekałam i ja na ten kolorek , bo pomysł na niebieską pracę mam już dawno. Więc z ochotą zabieram się do pracy. Banerek już sobie u mnie wisi. Życzę Tobie i wszystkim Artystkom - Kolorystkom udanej zabawy w Nowym Roku .

    OdpowiedzUsuń
  18. Już miałam wołać: "dziewczyny jesteście wielkie!", ale... no właśnie, czy zawsze musi być jakieś ale? Kolor niebieski czułam przez skórę już od jakiegoś czasu i z tej okazji nawet Smauga "przemalowałam" na niebiesko, ale tło zrobiłam zielono-żółte i d..a. A już myślałam, że tym razem będę jedną z pierwszych. Cóż, jak widać nie jest mi to pisane. Tak czy siak na niebiesko jeszcze na pewno coś wymyślę, bo to mój ulubiony kolorek.
    Póki co wszystkiego najlepszego w nowym roku Tobie i wszystkim kolorystkom życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja się zapisuję . Do tej pory obserwowałam koleżanki w poprzednich miesiącach. W tym roku chcę bawić się razem z Wami :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to będę mieć zagwozdkę co tu z tym niebieskim poczynić :) Kolor sam w sobie bardzo lubię, ale jakoś tak zdumiewająco mało prac z nim zrobiłam, trzeba będzie to zmienić :-)
    Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oby ten rok był dla Ciebie jak najlepszy,żeby spełnił wszystkie Twoje życzenia,marzenia i plany,no i koniecznie żeby przyniósł tą wyczekiwaną przez nas wszystkie setkę.Za niebieskim wprawdzie nie przepadam,ale czego się nie robi dla dobrej zabawy,można nawet polubić nielubiane,jeszcze tylko muszę chwilę przemyśleć jakie zestawienie kolorów wybrać i zabieram się do dzieła,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, mój ulubiony, rewelacyjne inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusiu, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :-)
    Z jakiegoś powodu w grudniu niebieski był zakazany :-). Przeczuwałam, że styczeń będzie niebieski, ale jak zwykle nie da się przewidzieć wszystkiego i przy takich kombinacjach muszę pogłówkować, choć pierwszą myślą był szalik dla kibica Ruchu Chorzów :-)
    Zgłaszam się choćby nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też "wiedziałam"... normalnie wiedziałam, że będzie niebieski!
      muszę schować głębiej te miotłę :-)

      Usuń
  24. Najlepszego w Nowym Roku :)
    A kolor niebieski po prostu kocham więc coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam, że czekałam na kolorek niebieski :)
    PS. również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za piękne życzenia Danusiu :-) Dla Ciebie i całej Twojej rodziny dużo radości dnia codziennego, spełnienia marzeń co do jednego w Nowym 2015 Roku.

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkiego najlepszego w Nowym Roku a do zabawy staje, trudne zadanie, ale może i się uda, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie! Już ustawiam się w kolejce! Wszyskiego dobrego w Nowym Roku....

    OdpowiedzUsuń
  29. Danusiu to ja jestem z tych, którzy nie omijają szerokim łukiem części teoretycznej - wiele ciekawych rzeczy można w niej znaleźć - to tak na marginesie;)
    Jeśli chodzi o zabawę w kolorki to już wiesz;), że ja zawsze jestem na tak:))) O niebieskościach akurat dzisiaj rano rozmyślałam hi hi hi:)
    Szczęśliwego Nowego Roku! życzę Tobie i wszystkim Artystkom Kolorystkom:)
    Pozdrowionka i buziaczki:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  30. trafiłam tutaj dzięki Danusi Kielar i jak poczytałam to fantastyczna zabawa już się zapisuję, a niebieski we wszelkich odcieniach to mój ulubiony kolor ; ) Muszę przyznać Danusiu, że odwalasz kawał ciężkiej pracy organizując taką zabawę tak długo i z takimi efektami .Kochana w tym Nowym Roku życzę Ci dużo siły do pracy zdrowia, zdrowia i radości tworzenia ;) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Postaram się zrobić wcześniej a nie na ostatni dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się, zgłaszam.. coś wymyślę bo lubię niebieski:)
    myszkowato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Danusiu droga, Tobie i Artystkom- Kolorystkom życzę magicznej setki :) Banerek zabawy zabieram na bloga, choć jeszcze w tym momencie mam pustą głowę i nie obiecuję dołączenia do zabawy. Niewątpliwie jednak Wszystkim działającym w tym kierunku życzę twórczych inspiracji. Rok zaczęłam przemyśleniami raczej, a papierki póki co mnie parzą :p Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Niebieski hymmm... już myślę :) Pozdrawiam i życzę Wszystkiego Dobrego w nowym już roku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. O - przywitamy rok w błękicie. Całkiem fajny pomysł i całkiem nowa inspiracja.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  36. Tym razem pewnie będzie więcej czasu, to pracę zgłosze wcześniej a i zaglądać na wszystkie blogi będę na bieżąco, bo dzisiaj siedzę od rana i oglądam i komentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się kolor:))zastanowię się czy dam radę:)))bo pomysły są:))pozdrawiam noworocznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Kochana piękny kolor, jeden z moich najulubieńszych, może się w końcu zmotywuję i skończę kilka rzeczy szytych do kuchni, bo mam ją całą biało-niebieską i wciąż nie mogę znaleźć czasu na uszycie kilku rzeczy. Ucieszyłaś mnie ogromnie tym kolorem :-), bawię się dalej :-). Wszystkiego dobrego w tym roku Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gdy Nowy Rok Staremu cyfrę zmienia,
    wszyscy wszystkim ślą życzenia,
    a ja przy tej pięknej sposobności,
    życzę Ci dużo szczęścia i radości!

    OdpowiedzUsuń
  40. Niebieski to mój ulubiony kolor, już nie mogę się doczekać zobaczenia Waszych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  41. W odróżnieniu od przedmówczyń, nie obstawiałam niebieskiego...
    Ale oczywiście - zgłaszam się.
    Dobrego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się,chociaż mam pustkę w głowie ale może przez miesiąc przyjdzie jakies natchnienie.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę wszystkiego najlepszego a kolorek jak najbardziej odpowiedni teraz tylko trzeba zrealizować pomysł. od razu zabieram się do pracy

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale piękne inspiracje, szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  45. Ha! To ja się zgłaszam, a właściwie już się zgłosiłam, bo niebieski to MÓJ kolor.
    Szczęśliwego Nowego Roku dla Ciebie i Twoich bliskich i wielu pomysłów na takie cudne kolorki jak ten.

    OdpowiedzUsuń
  46. Danusiu nie pisałam wcześniej, bo myślałam że uda mi sie wcześniej wcisnać pościka, ale nie wyszło wię się zgłaszam już dzisiaj:)
    coś czułam że to będzie niebieski kolor i nie wystawiłam mojej pracy w grudniu, ale dorobiłam do niej małe co nieco:D
    Pozdrawiam Cię gorąco i wszystkiego dobrego w Nowym Roku, coby się nam darzyło, oczywiście w w Twoich wyzwaniach:D

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się i ja nie ma na co czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Och Danusiu kusisz tymi kolorami i mam wielką chęć pobawić się z wami. Co mi z tego wyjdzie zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja także się zgłaszam - pierwszy raz, mam nadzieję, że nie ostatni :) Regulamin przeczytałam i mam nadzieję, że wenę szybko odnajdę, bo niebieski to mój ulubiony kolor. Nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się z wolnością i swobodą. Gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oczywiście, że dalej się bawię :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się, chociaż nie wiem co stworzyć i niebieski to nie mój kolor:) Ale stanę do walki, mam nadzieję...Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj narzuciły dziewczyny tempo w styczniu. Ja jeszcze na etapie wymyślania projektu a tu już tyle gotowych prac. Oczywiście dalej podejmuję kolorowe wyzwanie., tak więc również w styczniu zgłaszam swój udział

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam po raz pierwszy :) chciałabym życzyć szczęśliwego nowego roku...
    oraz zgłaszam chęć udziału w wyzwaniu... mam nadzieję, że wszystko zrobię jak należy :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Zglaszam się i szybciutko biorę do pracy;-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie lubie, nie lubie........, ale siła wyższa (znaczy Danusia) zaakceptowała kolor to trzeba zabrać się za robienie, a nie jęczeć
    Powodzenia wszystkim
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Mam pytanie czy można zgłosić pracę, która jest zamieszczona na blogu i na profilu FB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu odpowiedziałam Ci pod Twoim pytaniem ,pod regulaminem .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Cóż, chyba nie pozostaję mi nic innego jak się przyłączyć.Więc do roboty.Mam tylko pytanie czy to może być komplet/zestaw?

      Usuń
    3. Oczywiście,że jako komplet taka praca może również być .
      Miłego dnia :)

      Usuń
  57. Danusia zgłaszam się pewnie, tylko tym razem chyba wskoczę na koniec kolejeczki, bo nie wiem kiedy się wyrobię z czasem, pomysła mam, nawet coś tam kombinuję, obym zdążyła do końca miesiąca :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się bardzo chętnie z moim koszyczkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Również i ja zgłaszam się pierwszy raz za namowa naszej Ani :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo lubię wszystkie odcienie niebieskiego. Mam jednak problem z drugim kolorkiem.

    Danusiu czy kolor beżowy można uznać za przybrudzony biały i przejdzie??? ;) :P

    Jestem w trakcie robienia pojemniczków do kuchni granatowo beżowych bo takie mi najbardziej pasują. Jak nie przejdzie to trudno będę musiała coś innego zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia gdyby Ela chciała aby to był beżowy to tak by nam to zaproponowała,dla mnie sprawa jasna biel to biel .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. No tak też myślałam :) ale spróbować nie zaszkodzi

      bedzie trzeba pomyśleć nad czymś innym. no nie zawsze da sie upiec dwie pieczenie przy na jednym ogniu :P

      pozdrawiam

      Usuń
  61. Niebieski jest fajny, dziergam właśnie chabrowy sweterek ale bez dodatków , więc wymyślę cos innego. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Po raz pierwszy wezmę udział i ja, w końcu się odważyłam ;) Kolorek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Danusiu dałam mój post na pożarcie Twojej żabce ale zrobiłam to już o tak późnej porze, że myslenie gdzieś sie podziało i nawet nie napisałam tu komentarza. Danutko już naprawiam błąd , piszę i mocno Cie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. czytam kilka razy i nie mogę wyłapać czy można użyć jako dodatkowego koloru i białego i czerwonego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem najkrócej i najprościej jak się da.Najważniejszy jest kolor niebieski i ma być go min polowa,potem albo biały ,albo czerwony i na końcu może ale nie musi być jakiś inny dodatkowy w stopniu najmniejszym ,.
      Chyba teraz już wszystko jest jasne jak słońce.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  65. To i ja z chęcią wezmę udział w zabawie, szkoda tylko, że nie można było pomieszać trzech kolorków, bo chciałam zgłosić moje autko, no, ale trudno jak zabawa to zabawa trzeba się dostosować dlatego zgłaszam słonika :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. W tym miesiącu również się zgłaszam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się, nareszcie coś niebieskiego poczyniłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Nareszcie mój ulubiony kolor - Jego Niebiańska Niebieskość!! Już szyję z zapałem, żeby zmieścić się w czasie i do Was dołączyć, mam już 80% pracy uszytej! Kusi mnie, by zostawić ją w całości w błękitach, bez żadnego z 3 dozwolonych dodatkowych kolorów - można tak? Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie, dotarłam już do odpowiedzi na to pytanie udzielonej komuś innemu :) Pozdrawiam!

      Usuń
  69. Wiele razy chciałam dołączyć, ale jakoś nigdy nie mogłam zdążyć z pomysłem, albo jego realizacją:) Niebieski uwielbiam i może dlatego się udało. Witam wszystkich i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. No to ja oczywiście też nie odpuszczam:-D

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam:) przyłączam się pierwszy raz do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Od jakiegoś czasu już wpadam po cichutku i podglądam cudne prace. Dziś również dołączę chętnie do wyzwania :)) Uwielbiam niebieski i jego wszystkie możliwe odcienie. Pozdrawiam gorąco Ola :))

    OdpowiedzUsuń
  73. witam. do tej pory podziwiałam inne kolorystki. w tym roku do Was dołączę. tym bardziej, że na początek mój ulubiony niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Przyznaję cicho , że jestem częstym podglądaczem i to nie tylko ja więc sama chcę w tej zabawie brać udział i choć kilka dni temu opublikowałam niebieskiego anioła to specjalnie minionego dnia i trochę noc coś przygotowałam.Co do koloru to lubię wyzwania

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo bym chciała i ja przyłączyć się do tak fajnej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się i ja do zabawy. W grudniu mnie nie było ale wracam i niebieskości tworzę.

    OdpowiedzUsuń
  77. Danusiu ♥Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ♥ Wygląda na to,ze przerywam moją złą passę i mogę po raz kolejny dołączyć do zabawy ♥ pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam, że już niebieskie zadanie wykonane! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. No to i ja dołączam do zabawy - po raz pierwszy! :) Mam nadzieję, że złapię kolorowego bakcyla i zostanę z Wami na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Trafiłam do Ciebie Danusiu dzięki Ani- Pawannie przeczytałam u niej o zabawie i pomyślałam czemu nie.Chciałabym dołączyć do zabawy choć niebieski to nie mój ulubiony kolor,ale mogę spróbować.Wysyłam mój post na pożarcie Twojej żabce.Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  81. Witaj Danusiu :)
    Moja praca styczniowa już powstała,post także...ale nie działa mi blogger właściwie :(
    Nie wiem dlaczego,wchodząc na niego widzę tylko tło mojej strony :( Chyba się zapłaczę...nie wiem,czy to wina bloggera,czy to jakaś usterka u mnie :( Nawet nie mogę dodać linka na żabki jęzor:(
    Poczekam do jutra..może coś się polepszy ...a póki co...będę próbować dziś nadal...
    Pozdrawiam miło kochana :)****

    OdpowiedzUsuń
  82. Danusiu...dodałam,ale napisz czy prawidłowo się wyświetla ....Proszę
    Szlag mnie trafi zaraz :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  83. Żaba mnie nie lubi, wypluwa to co jej wstawiam. Jutro pewnie się okaże, że wstawiłam się dwa lub trzy razy, no to będę usuwać. Walczę dalej. :(

    OdpowiedzUsuń
  84. I ja się nieśmiało zgłaszam :) nie wiem czy spełniłam wszystkie warunki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Hmmm do Angeli Masa Solna nie można wejść, pisze że mój blog nie ma uprawnień :( szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję coś z tym zrobić ,a jak nie to ona jest super dziewczyna i na pewno się nie pogniewa .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  86. Witam ... z wielką przyjemnością zgłaszam się do zabawy w cykliczne kolorki ale mam problem ponieważ nie widzę żaby .. w zabawie biorę udział po raz pierwszy więc nie za bardzo się orientuje . Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Bogusiu.
      Niebieska żaba znajduje się pod postem ,a dokładnie nad linkami ,które dodają artystki.Musisz kliknąć aad your link,wypełnić rubryczki i gotowe.Jak nie dasz rady wołaj głośno ,pytaj,jak nie ja to inne dziewczyny też chętnie pomogą .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za wskazówki ... swoją pracę już dodałam . Pozdrawiam.

      Usuń
  87. No skończyłam latanie "po chałupkach ", bardzo fajne zajęcie ale muszę przyznać, że można się nabawić kompleksów tyle cudeniek się naoglądała :)) Cieplutkie pozdrowienia dla Ciebie Danuś i wszystkich konkursowiczek :)))

    OdpowiedzUsuń
  88. jak to mówią, "nieżle żre!"
    jak tak dalej pojdzie to spokojnie do setki dobijemy Danusiu :-D

    ależ w tym miesiącu dziewczyny cudeniek natworzyły!

    OdpowiedzUsuń
  89. staje do kolejki :ZGŁASZAM SIĘ " oby nas 100 się przyłączyła :) pozdrawiam dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  90. skoro chyba udało mi się nakarmić żabkę to się bawię z wami choć jeden raz

    OdpowiedzUsuń
  91. W ostatniej chwili dołączam!

    OdpowiedzUsuń
  92. Danusiu jestem, udało się i w tym miesiącu dołączyć :*

    OdpowiedzUsuń
  93. Nie wierzę w przypadki, ale to, co stało się udziałem dla mnie w Twojej zabawie, nie potrafię nazwać inaczej, jak przypadek właśnie... A poszło o to, że robiłam "inwentaryzację"" co powydawać dalej; i wpadł mi w ręce kawałek papieru kreatywnego w odcieniach niebieskiego koloru z delikatnym czerwonym akcentem we wzorze zawartym, i w tym momencie zaświtał mi pomysł na pracę na Twoje wyzwanie. Dokopałam się do dawno odłożonych na dno szuflady elementów z uzysku od biedronkowych czekoladek Walentynkowych. I tak łącząc pomysł z odpadkami po czekoladkach zrobiłam kartkę trochę męską (choć niekoniecznie), odrobinę walentynkową i nieco jako schowek na kupony walentynkowe dla Niej lub dla Niego. Jeśli dobrze zrozumiałam regulamin, to karteczka powinna spełniać jego warunki; jeśli zaś znowu coś przekręciłam, to znaczy, że z moją percepcją coś nie tak :/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Dołączam w ostatniej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Witaj Danusiu. Ja dołączę w następnym wyzwaniu. Zrobiłam i na to wyzwanie prace, ale niestety jak doczytałam szczegóły to się okazuje, że jednak nie spełniam warunków :-(, ale to nic w lutym szczegółowo się wczytam :-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  96. Chętnie dołączę do zabawy, ale nie mam pewności, czy mogę nakarmić żabkę... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Jak już niewiele brak do setki trzymam mocno kciuki: )

    OdpowiedzUsuń
  98. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:) W tym miesiącu już nie zdążę wziąć udziału, a szkoda, bo parę niebieskich pomysłów mam. Jednak wypadłam z koralikowej gry 3 miesiące temu i nie umiem się zabrać porządnie do pracy,mimo chęci. czekam na 1 lutego z niecierpliwością:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  99. Dołączyłyśmy i my.
    Jesteśmy 98 :) Mamy nadzieję, że ktoś jeszcze się dołączy :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Wow jest już 98 myślę że będzie magiczna 100- ka pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  101. Jeszcze mocniej trzymam kciuki 98 to jest liczba: )

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja już trzymam kciuki, żeby w końcu się udało! Będzie 100, będzie 100 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurra jest, jest Jupi :) Mamy "100" :) Buziaki dla Ciebie Danusiu :)

      Usuń
  103. Myślałam, że już dawno się zapisałam na ten kolorek, a jednak ominęłam tę cześć. Zapisuję się jako 99, chyba dobijemy w tym miesiącu do 100:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. GRATULACJE
    Magiczna setka osiągnięta :D

    OdpowiedzUsuń
  105. Super jest magiczna 100 gratulacje Danusiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  106. Parę razy już próbowałam dołączyć do zabawy, niestety jakoś nie wyszło; tym razem natomiast, praca skończona i jeszcze dziś dorzucę ją do "żaby". Mam nadzieję że spełni wszystkie wymagania:) Pozdrawiam Danusiu

    OdpowiedzUsuń
  107. Zbierałam się już dłuższy czas do popełnienia czegoś na Twoje wyzwanie. W końcu mi się udało :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  108. nie tylko 100 ale 105 nas już jest - wow!!!

    OdpowiedzUsuń
  109. Mimo różnych opinii na temat niebieskiego kolorku, to wygląda, że bardzo wszystkim przypasował :)
    Tyle artystek-kolorystek, aż miło popatrzeć jakie kreatywne osóbki są na tym świecie - haha :)
    Gratuluję nam wszystkim ustanowienia nowego rekordu i cieszę się niezmiernie, że nam się rodzinka tak pięknie powiększa :) Pozdrawiam Danusiu i życzę kolejnych super pomysłów i pięknych rekordów :)
    No i oczywiście wielkie dzięki za super zabawę :) Wystawienie 104 komentarzy też uważam za swój osobisty sukces :) Całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  110. chciałabym dołączyć w tym miesiącu do zabawy...
    mam nadzieję że proporcje kolorków przejdą...
    bardzo bym chciała mieć siłę by odwiedzić wszystkich niestety zmęczenie i samopoczucie nie pozwalają na dzień dzisiejszy...
    czekam jak na szpilkach na wyjazd do szpitala...
    torba spakowana i już 3 razy niemalże pojechaliśmy...
    dlatego proszę o cierpliwość mały Rafałek w końcu się wykluje i odwiedzę każdego

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja też się z wielką chęcią przyłączę do zabawy , pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  112. Rany, nawet nie napisałam zgłoszenia o.O chyba to z tego przekonania że i tak zawsze biorę udział... Ale poprawiamy to szybciutko :) Biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  113. Właśnie dołączyłam - w ostatnim momencie! Mam nadzieję, że mój niebieski jest ok;-) To teraz idę zaglądać po kolei do Was wszystkich - trochę mi to zajmie...

    OdpowiedzUsuń
  114. Chyba już ostatnia jestem, ale zdążyłam:):):) Postaram się szybciutko odwiedzić Wasze blogi i obejrzeć Wasze prace. I mam nadzieje, że nic nie namieszałam i udało mi się postąpić zgodnie z regulaminem:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  115. Danusiu, co prawda nie brałam udziału w poprzednich odcinkach, ale doczytałam, że można dołączyć w każdej chwili, co niniejszym czynię :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  116. Na ostatnią chwilę wpadam, melduję gotowość do udziału w zabawie i lecę nadrabiać zaległości. Pozdrawiam cieplutko Danusiu!

    OdpowiedzUsuń
  117. Moje Kochane KOLORYSKI , bardzo się cieszę, że moja propozycja kolorku niebieskiego tak bardzo przypadła Wam do gustu. Dziękuję, że tak licznie nakarmiłyście żabkę u Danusi, która z pewnością ma powód do radości i dumy. Dziękuję również Danusi za tak wspaniałą zabawę i cieszę się, że mogę tu bywać. Mam nadzieję, że dalej będziemy się wspólnie bawić i poznawać swoje pasje. Odwiedziłam chyba waszych na blogach i Wam dziękuję za Wasze odwiedziny i przemiłe prace pod moim postem - niebieski. Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  118. Dana Kochana, mówiłam, że będę gdzieś na końcu, ale tym razem przebiłam samą siebie i chyba będę ostatnia ... Ale jestem! Jakimś cudem się udało, ale następnym razem obiecuję poprawę :-)))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)