poniedziałek, 21 października 2013

TAKIE SOBIE ZWYKŁE WIANKI ŚWIĄTECZNE

Witam kochani i dziękuję za troskę o moje zdrowie.Jest już lepiej ,pomału dochodzę do formy,ale jeszcze czekają mnie pewne badania,o których nie będę pisać .
Ostatnio dużo pracowałam  ,mimo że choroba dokuczała,ale nie mogę jeszcze pokazać Wam moich prac.Natomiast czym mogę się pochwalić to to ,że po  długiej przerwie  w końcu coś wyplotłam ,a od urlopu nie robiłam tego wcale.Nie są to oczywiście koszyki ,muszę jeszcze od nich trochę odpocząć ,natomiast zrobiłam dwa wianki świąteczne ,ponieważ szykuję się do pewnego większego  zamówienia.

Dziś nie jestem zbyt gadatliwa,z czego co niektórzy się ucieszą więc wrzucam fotki i znikam 

Pierwszy wianek na złoto  



Srebro z pistacją 





Kolor bombek taki akurat jakim dysponuję w domu ,osobiście  czekam z niecierpliwością na pierwsze ozdoby w sklepach bo zapasy z zeszłego roku są niestety wyczerpane

Inne moje wianki znajdziecie klikając tutaj 

Poddaję wianki Waszej ocenie i szybko znikam ,bo fura roboty na mnie  czeka.

Miłego dnia życzę wszystkim

Trzymajcie się kochani :)

DANUTKA:)))







32 komentarze:

  1. Śliczne :) Zazdraszczam wszystkim, którzy tak pięknie i równiutko wyplatają:) Moje pierwsze próby trochę mnie zniechęciły :) Wianki wcale nie są zwykłe, tylko bardzo ozdobne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę Danusiu, że przygotowujesz się do Gwiazdki, masz rację, jak duże zamówienie to wcześniej należy robić, nie w pośpiechu:) Wianki super. No ja jeszcze nie próbowałam papierowej wikliny wić, a na wianki to ona fajnym pomysłem jest:) Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie właśnie lubię i takie robię :) proste ale bardzo świąteczne :) pozdrawiam serdecznie, Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wianki, ależ zamarzył mi się złoty . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale nie "takie sobie"! Elegancko, z umiarem - tak, jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć osobiście uwielbiam srebro, to w tym przypadku złoto srebro zdominowało :) rewelacja :)
    Danusiu, cieszę się, że ze zdrówkiem już lepiej :) Od koszyczków odpoczywasz, ale za to na korzyść innych cudenek :)
    A na zakupy świąteczne to zapraszam tutaj. Szał świąteczny trwa od dwóch tygodni, ludzie już robią zapasy, bombki, wstążki, lampki, ozdoby i takie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianuszki są śliczne, zwłaszcza ten złoty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu ciesze się, że w końcu wykurowałaś się bo to najważniejsze:) Wianuszki są piękniusie . Bardzo lubię srebro ale tym razem wpadł mi w oko jednak ten złoty. Danusiu Kochana powiedz mi jak malujesz wiklinę , czy rurki i jaką farbą. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu dla Ciebie "zwykłe" a dla mnie "niezwykłe" bo nie umiem takich zrobić, moze kiedys spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianuszki są naprawdę uroczę jak się na nie patrzy czuć powoli nadchodzące święta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy z nich jest rewelacyjny a nie "taki sobie zwykły".
    Będą z nich wspaniałe ozdoby świąteczne do powieszenia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Danusiu nie bądź taka skromna, wianki piękne.
    Pozdrawiam i przesyłam całuski Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj wcale nie zwykłe - nie zgodzę się z Tobą i już ;) ładne wyplecione, pomalowane, ozdobione, no i najważniejsze - mają swój klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba są piękne. Swietnie je ozdobiłaś. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zwykłe niezwykłe wianki, jak wszystkie Twoje prace Danulko. Złoto i srebro samo w sobie jest bardzo dekoracyjne i kilka dodatków w zupełności wystarczy. Myślę, że i ja zrobię kilka wianków - teraz już chyba dam radę, tylko ostatnio z czasem krucho. Cieszę się, że wracasz do zdrowia. Mam nadzieję, że badania też wypadną pomyślnie. A w postach nie musisz się streszczać, fantastycznie się je czyta. Trzymaj się cieplutko - buziaki wysyłam pocztą!

    OdpowiedzUsuń
  16. Danusiu wianki przecudne!!! Wspaniała dekoracja na Święta!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Danusiu widzę,że mimo takiej przerwy nie wyszłaś z wprawy i poczyniłas piękne wianuszki;)Ja bardzo lubię złoto na święta,więc ten,w tym własnie kolorze jest moim fawotytem;)Bardzo ładnie dobrałaś dodatki,podoba mi się,że go nie zasłoniłaś,bo czasami mniej ,znaczy więcej;)
    Życzę Ci,żeby tych zamówień była cała masa;)
    Cmoki wysyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne oba wianki, choć nieco bardziej podoba mi się ten złoty :) Przy tych kolorach dominujących (srebro i złoto) nie potrzeba już dużo ozdób by prace były eleganckie.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę coraz lepszego zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne wianuszki Danusiu. U Ciebie czuć już święta a ja dopiero się przymierzam do robienia ozdób. Czekam na więcej takich ozdóbek. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czuć już święta u Ciebie.......śliczne wianeczki i zdrówka ...........!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że jest już lepiej z twoim zdrówkiem:) A wianuszki są śliczne - jakie miałyby być skoro miały kontakt z Twoimi łapkami:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. no tak . Twoje zwykłe są niezwykłe. Cudeńka, cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  23. srebrny jest śliczny ..obydwa są piękne ale zielony to mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  24. wcale nie takie sobie bo piękniusie

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)