środa, 17 lipca 2013

KOSZYK DZIWOLĄG Z APASZKĄ Z PAPIEROWEJ WIKLINY I PREZENTY WYMIANKOWE DLA MAŁGOSI

Witajcie kochani!

Jak w sobotę była paskudna pogoda i padało przez cały dzień, to skończyłam mój nowy koszyk, który nazwałam dziwolągiem ,ponieważ  wygląda jak jakaś ośmiornica z mackami haha:).Miał być zwykły ,ale coś mnie podkusiło, aby nie kończyć warkoczem ani zwyczajnie tylko dorabiałam mu jakieś dziwne macki.Jak skończyłam to stwierdziłam ,że wygląda jakoś na  niedopracowany.Tak sobie leżał a ja myślałam co z tym dziwakiem zrobić .A ponieważ robiłam porządki w szafie to wpadła mi w ręce  jakaś dziwna i stara apaszka,nawet nie wiem skąd się tam wzięła, bo ja nie noszę takich kolorków

 Postanowiłam opasać nią mój nowy wytworek i o dziwo teraz mi się to cudactwo wydało nawet fajne.A jakie będzie przeznaczenie tego koszyka  to się nie musiałam długo zastanawiać,wystarczyło, że weszłam do kuchni, a już wiedziałam co mi do niego pasuje i do tego nawet kolorystycznie.

Miałam dorobić jakieś wieczko ,ale jednak zrezygnowałam z tego ,bo taka forma zupełnie mi zaczęła odpowiadać 

Zresztą zobaczcie sami i oceńcie 






Pomidorki idealnie pasują do niego kolorystycznie ,ale inne warzywka czy owoce można do niego z powodzeniem   też wkładać 

Kursik na taki koszyk znajdziecie klikając tutaj 
A teraz obiecane zdjęcia prezentów ,które zrobiłam dla Gosi w ramach naszej pierwszej wymianki.

Obowiązkowo musiał być koszyczek malowany kawą 




Następnie  stroik  na 3 świeczuszki w fioletach,które ona  uwielbia  




Obrazek z własnej uprawy  suszonych kwiatów 



Moja córka w rewanżu za piękny pamiętnik jaki otrzymała od Gosi zrobiła jej projekty sukienek ,w ulubionych kolorach,Bo ostatnio moja latorośl ciągle coś projektuje i wymyśla ,a ponieważ  ładnie rysuje to super jej wychodzą takie ciuszki

Oczywiście wysłałam jej również różne przydasie i słodkości ,aby wymianka była osłodzona i również z pożytkiem 

Całość mojej przesyłki znajdziecie na blogu u Gosi klikając tu

A co ja dostałam od niej mieliście okazję zobaczyć  w ostatnim poście lub  tutaj 

Małgosi jeszcze raz bardzo dziękuję za taką cudną wymiankę upominki,która sprawiła mi ogromną przyjemność 


Na koniec dziękuję wszystkim  tym co piszą oraz  witam nowych obserwatorów,szczególnie tych którzy się dopisują do witrynki  dlatego że chcą i się im u mnie podoba.

Miłego dnia :))


DANUTKA:)))


26 komentarzy:

  1. Fajny ten koszyczek, bardzo mi się podoba :) Wymianka tez super.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusia Ty masz pomysły. Piękny!!!
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten dziwoląg :)
    Super Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszyk jest prześwietny i tak cudnie się prezentuje z pomidorkami w środku,że mucha nie siada;)No bomba p prostu;)
    Prezenty Wasze wymiankowe już widziałam i zachwycałam się nimi;)
    Pozdrów Karolinkę,bo u Gosi widziałam,że zdolna dziewczyna,tylko patrzeć jak nam konkurencja blogowa wyrośnie;)
    Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danusiu koszyk rewelacyjny :)hehe na miniaturce myślałam że z boku też wystają pomidory hehe teraz już wiem że to apaszka .Jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu widać jaką ogromną radość Ci sprawia papierowa wiklina , Twoje rzeczy są obłędne, rzadko udaje mi sie komentowac ale jestem ze wszystkim na bieżąco:)Kochana twórz dalej i wymyślaj kolejne "dziwolągi " bo one mają swój urok . Pozdrawiam i buziaki zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyk mimo, że nazwałaś go dziwolągiem wygląda super. Myślę, że bez apaszki jest równie ładny. A prezenty dla Małgosi fantastyczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tam nie widzę żadnego dziwolaga... a twoje kosze sa po prostu jedyne w swoim rodzaju ,,,cos pięknego

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny koszyczek! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny ten koszyczek, może był dziwoląg, teraz prezentuje się pięknie z pomidorkami. Az pomidory będą smaczniejsze:) Prezenty super:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo piękny koszyczek wyszedł w niezwykłej formie. Zupełnie niespotykany pomysł z apaszką dodaje mu wyjątkowego uroku:) Z pomidorkami prezentuje się w pełni:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetne pomysły. Choć dziwoląg ale pięknie się prezentuje. Swietna wymianka.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdolna z Ciebie kobietka Danusiu i na dodatek niezwykle pomysłowa:) Ta ośmiorniczka wspaniale się prezentuje z pomidorkami:) A rewelacyjnymi prezentami od Ciebie nadal się zachwycam:) Całkowicie trafiłaś w mój gust i bardzo, ale to bardzo jestem zadowolona z naszej wymianki:) Danusiu, serdecznie Ci dziękuję za tak wspaniałe życzenia - aż się wzruszyłam:) Pozdrawiam gorąco Ciebie i utalentowaną Karolę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jednym słowem ORYGINALNY. Świetne pomysły przychodzą ci do głowy. Ważne, aby sprawiało ci to radość. Koszyk świetny, bardzo mi się podoba. I do tego wykorzytsałaś stara apaszkę, która dodała mu uroku. :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczny koszyczek, a pomidorki prezentują się w nim wyśmienicie :) Okazuje się, że czasem coś nieprzydatnego (apaszka) może znaleźć nowe zastosowanie, i wygląda jakby była sobie przeznaczena z koszyczkiem :) Ślicznie Danusiu :)
    Pięknie i słonecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wygląda i super kolorki :)). Na początku myślałam że pod koszyczkiem jest miejsce na serwetki, co wydaję mi się dobrą myślą :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kosz super zapraszam po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio oglądam dużo koszyków. Oglądam i podglądam, jak to na początku. I muszę Ci powiedzieć Danusiu, że większość wygląda podobnie. Trafiają się oczywiście perełki - takie jak Twój. Już mam taką naturę, że lubię jak coś jest inne. Bardzo mi się ta ośmiorniczka podoba i nawet bez apaszki wyglądałaby świetnie. Prezenty podziwiałam już już u Małgosi. Widziałam też projekty Twojej córci. Niewątpliwie ma talent i "lekką rękę" do rysunku. Serdecznie pozdrawiam utalentowane panie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosz jest bardzo oryginalny,
    czego jak czego ale pomysłów to Ci napewno nie brakuje,
    pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz niesamowite pomysły!Wykonanie mistrzowskie!Piękne zdjęcia,po prostu idealnie:)Prezenty cieszą oczy♥

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko jest przepiękne świeczniki sa cudowne i moje ulubione kolorki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha, ale śmieszny ten koszyczek i uroczy zarazem:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Danusia dzięki za udział w zabawie;)
    Jutro zaczynamy głosowanie,więc zapraszam Cię do oddania głosu na konkurencję;)
    Życzę powodzenia;)))

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)