czwartek, 17 stycznia 2013

SUKIENKA Z GAZET

Dobry wieczór!
Przyszła dzisiaj do mnie na kawkę  znajoma ze swoją 3,5 letnią wnuczką.Tak siedziałyśmy sobie przy kawce a ja zwijałam przy tym rurki.A ponieważ mała bardzo lubi ostatnio ciąć nożyczkami to zaczęła oczywiście swoją zabawę z wycinaniem.I tak zaczęła się nasza popołudniowa przygoda w projektantki mody.Ona robiła swoje ,a ja właściwie dla zabawy powiedziałam,że ubierzemy jakąś lalkę Barbie.No i mi nie popuściła ,musiałam zacząć coś  projektować .Ponieważ szyć nie umiem, (jedyne co mi kiedyś wychodziło to wyszywanie)   to na szybkiego zrobiłam sukienkę z gazet,bo tego akurat mam pod dostatkiem .Zaczęła więc ze mną robić wachlarzyki z gazety a potem je pocięłyśmy.Mała była zachwycona i powiedziała,że chce jeszcze.Ale może innym razem znów coś zaprojektujemy,ale jak na pierwszy raz to wystarczy.

A teraz zobaczcie co nam wyszło.Kolorowo,fantazyjnie i zwiewnie to owszem,ale żeby równo  to nie za  bardzo.Ale nie o to mi chodziło.Miała być przy tym głównie zabawa.No i trochę za duża jak na taką szczupłą Barbie,ale i tak mała się cieszyła.






                                             A tak wygląda Barbie  w przebraniu. 




Kochani dziękuję za miłe komentarze pod postami i zachęcam do dalszego obserwowania mojego bloga.



16 komentarzy:

  1. O Danusiu, dzięki Tobie wreszcie Barbie wygląda jak kobieta, a nie jak tyczka z fotoshopa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusia ja jak zobaczyłam posta,to myślałam,że zrobiłaś rakietę;))))
    Musze przyznać,że ta sukienka jest rewelacyjna !!!
    Teraz pora na zrobienie takiej, w większym rozmiarze;)
    Trzymaj się cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale dałaś czadu z tą rakietą,nie mogę przestać się śmiać,to jest jak dobry kawał.Ale masz rację można tak pomyśleć i to jest piękne.Niech każdy sobie zobaczy w tym co chce.
      Wielki dzięki kochana za tyle uśmiechu z wieczora:)

      Usuń
  3. Kochana ja jestem do tej pory uchichrana;))

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde ale fajnie wyszło ...
    a zabawa na bank była super

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze,ale swietny pomysl mialyscie :) Swietna suknia,lala wyglada bombowo :))

    OdpowiedzUsuń
  6. No i kreacja na karnawał jak znalazł:) Rewelacyjna kiecka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, mamy nową projektantkę mody. Teraz jeszcze garniturek dla mena i można lansować nową kolekcję. Jestem pod wrażeniem Danusiu Twojej pomysłowości. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Danusiu bardzo piękna ta sukieneczka ,nawet nie wyobrażałam sobie ,że tak pięknie i pomysłowo można samemu zrobić , pozdrawiam zdolne rączki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Danusiu, widzę, że przed Tobą kariera projektantki mody:) Sukienka wyszła świetnie i nawet ma falbanki - pamiętam jak zawsze w dzieciństwie najważniejsze dla nas było to, aby sukienka "się kręciła":) To takie moje wspominki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Danusiu,jesteś niesamowita, sukienka rewelacje :) pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna i pomysłowa sukienka :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy pomysł na tzw. brukowca ^^

    OdpowiedzUsuń

Z całego serducha dziękuję kochani za Waszą obecność, każde pozostawione słowo ,które nadają sens temu co kocham i co robię :)